تور کربلا

تور کربلا هوایی

تور کربلا

تور کربلا هوایی

تور کربلا هوایی

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خانواده امام حسین (ع) چرا همراه امام در کربلا حضور داشتند؟

 خانواده امام حسین از مکه تا کربلا
چه ضرورتی داشت امام حسین (علیه السلام) در این سفر، خانواده را همراه خود ببرد؟ چه اشکالی پیش می آمد که آنان را در مکه باقی گذارد تا در جوار خانه خدا عبادت کنند یا آنان را به همراه عبدالله بن عباس به مدینه بفرستد؟
آمدن زن و بچه همراه امام حسین (علیه السلام) هیچ گونه نقش منفی در نهضت امام و به پیروزی رسیدن آن نداشته است. آنچه مهم است اینکه آیا همراهی آنان با امام تأثیر مثبتی برای اسلام یا برای خود آنان داشته است یا خیر؟
اگر فرض شود همراهی خانواده امام با وی هیچ نقش مثبتی در اسلام، نهضت و… نداشته باشد باز بردن آنان به همراه خود، قابل توجیه است، زیرا که آنان خودشان خواستار همراهی با حضرت بودند و چندین بار که در طول مسیر اعلام کرد که هرکس می خواهد برگردد هیچ یک از آنان چنین خواسته ای را مطرح نکرد بلکه اگر در جاهایی امام می فرمود که همراهی آنان لازم نیست و می توانند برگردند آنان ناراحت می شدند. و حتی در کربلا و پس از آن هیچ یک نمی گفتند ای کاش به چنین سفری نمی رفتیم.
بنابراین بر فرضی که همراهی آنان با امام حسین (علیه السلام) هیچ نفع و ضرری نداشته باشد، باز رفتن آنان به همراه امام خواست شخصی آنان بوده و خودشان بر چنین مسافرت و چنین رنج و درد کشیدن هایی راضی و بلکه خوشحال بوده اند و ما نباید افراد را بر کاری که به دلخواه خود انجام داده اند و پدر به عنوان رئیس خانواده آنان را در خواستشان آزاد گذاشته و ضرر و زیانی برای دیگران نداشته، توبیخ یا محاکمه کنیم. بلکه باید از امام حسین (علیه السلام) درس مهربانی و مدیریت بیاموزیم که چنان با خانواده و کودکان مهربانی کرده که حتی در سخت ترین شرایط، حاضر نیستند او را تنها بگذارند.
اوج عشق خانواده به امام حسین (علیه السلام) را می توان از کلام «جون» غلام ابوذر فهمید. او که غلامی سیاه و هدیه ابوذر به امام حسین (علیه السلام) بود وقتی حضرت او را مرخص کرد تا برود و زنده بماند و به جای اینکه از آزادی خود خوشحال شود گریه افتاد و گفت: … سوگند به خدا شما را رها نمی سازم تا خون سیاهم به خون های شما در آمیزد.( موسوعه کلمات الامام الحسین، ۴۵۲)
وقتی که یک غلام که همیشه خواستار آزادی است این چنین باشد، حساب دیگران و عشق و علاقه شان به امام روشن است. چنانکه عبدالله بن حسن که نوجوان بود و برای دفاع از عمویش از خیمه فرار کرد و وقتی شمشیری حواله امام حسین (علیه السلام) شد دست خود را جلو برد تا به این وسیله از امام دفاع کند و دستش قطع شد(همان، ص ۵۰۷)

فواید همراهی خانواده  امام حسین  با امام
۱- مسلم است که اگر امام بدون زن و فرزند بلکه با هفتاد یا صد یا پانصد مرد جنگی از مکه به سوی کوفه رهسپار می شد، به راحتی ممکن بود که به آنان برچسب یاغی، مفسد، خارجی و… بزنند و در همان اولین برخورد در بیرون کوفه آنان را به عنوان خارجی و حَروُری از بین ببرند که در این صورت کشته می شدند و اثری از آنان در صفحه آن روز یا هر روز تاریخ باقی نمی ماند.
۲ – بعید نبود که حکومتیان به عنوان لشکر فاتح به مکه یا مدینه حمله کنند و برای درس عبرت گرفتن به دیگران هر جنایتی فجیعی را درباره زن و فرزند امام مرتکب شوند، همان گونه که در واقعه حره با اهل مدینه چنین کردند.
امام حسین (ع)
۳- خانواده امام حسین (علیه السلام) توانستند پیام رسان حادثه دلخراش کربلا باشند و در کوفه، شام، مدینه و بین راه، تنها کافی بود که خود را معرفی سازند که نوه ها و فرزندان نوه های پیامبرند و لااقل شامیان بفهمند پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله)، خویشاوندانی نزدیک تر از معاویه و یزید دارد که به فرمان یزید کشته و اسیر گشته اند.
۴- مقاومت خانواده امام بر انجام واجبات الهی درباره احکامی را که می رفت تا مندرس شود، زنده ساخت که از جمله آنها می توان اصرار آنان بر حفظ حجاب، حفظ خود از نامحرمان، جلوگیری از مورد دید واقع شدن، جلوگیری از اختلاط زن و مرد نام برد.( ر.ک: تاریخ الطبری، ۴/۳۶۷ تا ۳۷۹)
۵-  نشان دادن راه مبارزه به تمامی مبارزان، که اگر خانواده خوب تربیت شد و خوب آموزش دید، در بحبوحه کار، همراه، همگام و هماهنگ با نهضت است، سخنان زنان در تقویت مردان برای دفاع از امام حسین (علیه السلام) و برای دفاع از اهل بیت، نشان می دهد که کار کردن بر روی خانواده و تربیت آنان اثر مهمی در پیشرفت کار دارد.
بی جهت نبوده که خداوند به پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) فرمود: «و انذر عشیرتک الاقربین»( سوره شعراء، آیه ۲۱۴٫ و خویشان نزدیکت را هشدار ده) و به اهل ایمان دستور داده است: «قوا انفسک و اهلیکم ناراً وقودها الناس و الحجارة».( سوره تحریم، آیه ۶، خود و خانواده تان را از آتشی که سوخت آن مردم و سنگ است حفظ کنید)
به هر حال امام(علیه السلام) نشان داد که در دوران فراغت باید به انسان سازی پرداخت تا در روز حادثه آن انسان ها با مقاومت و فداکاری انسان را در راه هدف یاری دهند.
۶-  نشان دادن قدرت روحی امام که حتی در بحبوحه جنگ، فشار دشمن، جراحت های زیاد، تشنگی و… از زن و فرزند خود غافل نمی شود و این نشانگر اوج روحی و کمال روحی امام است، که باید در چنان صحنه هایی بروز کند.
زیاد دیده شده که در تصادفات و غیره، فرد از خانواده و فرزندانش غافل می-شود و در لحظاتی تمام فکرش به خودش و نجات خودش معطوف است و گاهی حتی با نابودی آنان به دست خود، راه نجات خود را می پوید نشان دادن روحیه ای برعکس، حتی در آخرین لحظات آن گونه که در رجزهای امام حسین (علیه السلام) و کلماتش ظاهر است اوج روحیه او را می رساند نظیر: «من حسین بن علی هستم، سوگند خورده ام که سر تسلیم فرو نیاورم، از خانواده پدرم دفاع کنم، بر دین پیامبر حرکت می نمایم.»( ر.ک: موسوعه کلمات الامام الحسین، ۴۹۹٫ انا الحسین بن علی آلیت ان لا أنثنی احمی عیالات ابی امضی علی دین النبی)
یا کلام معروف امام حسین (علیه السلام) که خطاب به آن فرمود: اگر دین ندارید و از معاد نمی ترسید در این دنیایتان آزادمرد باشید … من با شما می جنگم و شما با من می جنگید و زنان گناهی ندارند، تا من زنده ام سرکشان، یاغیان و جاهلانتان را از تعرض به خانواده ام باز دارید. با این کلمات نشان داد که غیرت و مردانگی در هر حالی ولو آخرین لحظه حیات باشد، خوب است، اگر زن و فرزند همراه او نبودند چنین پیامی را نمی توانست به این زیبایی بیان کند.
۷-  آموزش اینکه دفاع از کیان اسلام و دفاع از عقیده و آرمان زن و مرد نمی شناسد و هرکس در حد توان خود می تواند در این امر مهم شریک باشد.
۸-  نمایاندن چهره واقعی دشمن، که در راه رسیدن به مقام، حتی ناجوانمردانه ترین شیوه ها را به کار می برد و زن و کودکان که از تعرض مصونند و در جنگ ها نباید مورد آزار و اذیت یا کمبود امکانات قرار گیرند را در معرض شدیدترین تضییقات قرار داد و حتی آنان را از آب منع کرد و علاوه بر مردان که تشنه جان دادند زنان نیز در حالت تشنگی شدید به سر می بردند.

  • ساسان احمدی
  • ۰
  • ۰

تور کربلا در روز عرفه

برای زیارت کربلا و زیارت امام حسین علیه السلام در روز عرفه آنقدر فضیلت و ثواب ذکر شده بود که تصمیم گرفتیم هر طوری شده امسال روز عرفه دعای عرفه را در کربلا در کنار بارگاه ملکوتی امام حسین علیه السلام باشیم. اما تمام شرکت های مسافرتی مجری تور کربلا از چند هفته جلوتر اظهار می کردند که تمام ظرفیت تور کربلا ی آنها برای روز عرفه از قبل رزرو شده است …

خلاصه ما عازم کربلا شدیم دو سه روز مانده به عرفه جمعیت کربلا به طور چشمگیری رو به افزایش می گذارد . روز قبل از عرفه تعداد زوار کربلا بسیار زیاد است اما بازهم می شود در خیل زائران کربلا به زیارت سیدالشهداء و حضرت عباس رفت هر چند که دیگر دستمان به ضریح مبارکشان نمی رسد.

اما روز عرفه بسیار شلوغ می شود حتی حرکت در خارج از بین الحرمین نیز به سختی انجام می شود اما همه ی آنهایی که توانسته بودند چه ایرانی ، عراقی ، لبنانی سوری ، پاکستانی ، هندی حتی شیعیان عربستان و تمام کشورهای مسلمان دیگر ،خودشان را در روز عرفه به کربلا رسانده بودند تا از فیض زیارت کربلا در روز عرفه بی بهره نمانند.

واقعا تور کربلا در روز عرفه ! شکوهی دیگر است . هرچند که برای اینکه در روز عرفه در کربلا و در کنار امام حسین علیه السلام باشیم سختی زیادی کشیدیم اما واقعا ارزشش رو داشت …

قسمتی از خاطرات یکی از زوار کربلا

تور کربلا در روز عرفه ! شکوهی دیگر
تور کربلا در روز عرفه ! شکوهی دیگر

نکات مهمی که باید برای زیارت امام حسین علیه السلام در روز عرفه به آن توجه داشت :

۱- زیارت امام حسین علیه السلام در روز عرفه بسیار سفارش شده و از فضیلت های ویژه و خاصی برخوردار می باشد. پس هر طور که شده سعی کنید بی نصیب نمانید.

۲- روز عرفه و روز بعد از آن یعنی روز عید قربان یا به عربی عید ضحی از روزهای بسیار شلوغ کربلا محسوب می شود . پس کسانی که مشکلات و معلولیت های جسمی دارند زیارت برایشان بسیار سخت می شود.

۳- برای انتخاب تور کربلا ویژه عرفه حتما از دو سه ماه قبل شروع به رزرو تور مورد نظرتان کنید.

۴- ایام عرفه و عید قربان بعد از اربعین و عاشورا تاسوعا شلوغ ترین اوقات کربلا می باشد پس اگر از کسانی هستید که حرم امام حسین علیه السلام را خلوت می خواهید که هر موقع خواستید به راحتی به زیارت بروید و یا به راحتی در جایی که ضریح مطهر امام حسین علیه السلام یا حضرت عباس سلام الله علیه را پیش چشم داشته باشید و با خدایتان و یا با مولایتان به راز و نیاز بپردازید بهتر است که روزهای دیگری غیر از عرفه را برای زیارت کربلا انتخاب نمایید.

۵- در روز عرفه و یا هر روز شلوغ دیگر اگر خواستید به داخل حرم امام حسین علیه السلام و حضرت عباس بروید سعی کنید موبایل با خود نبرید چون مجبورید که در صف طولانی امانات حرم بایستید.

۶- در روز عرفه و یا هر روز شلوغ دیگر اگر خواستید به داخل حرم امام حسین علیه السلام و حضرت عباس بروید حتما کفش های خود را به کفش داری حرم هر چند که شلوغ هست بدهید ، چرا که بدلیل ازدحام ، تمام کفش ها و دمپایی هایی که بیرون حرم بی صاحب رها شده اند توسط خدام حرم جلوی کفشداری ها روی هم تلنبار می شوند . در این صورت پیدا کردن کفش ها و یا دمپایی هایتان تقریبا غیر ممکن می شود. و مجبورید از وقت زیارت بزنید و برای خرید مجدد کفش به بازار روانه شوید.

۷- حرم مطهر امام حسین و حضرت عباس در روز عرفه از ابتدای صبح بسیار شلوغ می شود و لحظه به لحظه تردد سخت تر و سخت تر می شود. پس برای خواندن دعای عرفه می روید حتما با خودتان مقداری آب خوردن و اغذیه به همراه داشته باشید.

  • ساسان احمدی
  • ۰
  • ۰

کارهایی که تمایل نزدیکی را از زنان می گیرد

مردان بخوانند ! لطفا زنان به کارهایی که تمایل نزدیکی را از مردان می گیرد مراجعه نمایند !

1- مردان بد بو و کثیف

فکر می کنید کدام زن هست که مرد آرزوهایش را سوار بر اسب با سر و وضعی کثیف و بد بو تجسم کند !

مسلما هیچ زنی پیدا نمی شود !

زنها از اینکه مردشان بوی بد بدهد بیزارند. قبل از اینکه حتی فکر رفتن در رختخواب با همسرتان به ذهنتان خطور کند، باید حتماً دوش بگیرید.

علاوه بر این، کارهایی مثل اصلاح صورت، زدن عطر، تمیز کردن گوش ها، و مسواک زدن دندانها نیز نباید فراموش شود.

بااینکه خیلی از زنها ممکن است از بوی بدن شما خوششان بیاید اما بیش از اندازه آن هم نفرت انگیز است. بوی بد دهان، به خصوص بوی سیر یا پیاز، یکی از مهمترین دلایل متوقف شدن تحریک خانم هاست.

2- هنگام رابطه جنسی نامرد نباشید !

یک حقیقت ساده درمورد رابطه جنسی این است که زنها دوست دارند با مردهایی رابطه جنسی داشته باشند که واقعاً مثل مردها رفتار کنند.

اگر در اتاق خواب مثل اواخواهرها برخورد کنید، مطمئن باشید که هیچ کششی به شما پیدا نخواهد کرد. از جمله این رفتارها این است که از او بپرسید، آیا لذت می برد یا نه یا اینکه از انجام کارهای جدید واهمه داشته باشید.

3- خشونت بیش از حد

خشونت بیش از حد هم از جمله خصوصیات بدی است که می تواند کشش خانمتان را تحت تاثیر قرار دهد. اگر او تصور کند که فقط به فکر لذت خودتان هستید مطمئن باشید که هیچ لذتی از رابطه جنسی با شما نخواهد برد.

با اینکه زنها از مردهایی خوششان می آید که با اعتماد به نفس عمل می کنند اما نباید هیچوقت در برخورد خود با آنها بیش از حد خشونت به خرج دهید.

ملایم و در عین حال محکم باشید و قبل ازاینکه هر نوع رفتار خشونت آمیز را شروع کنید، اطمینان یابید که او به آن علاقه دارد. در غیر اینصورت شعله کشش او را به کلی خاموش خواهید کرد.

4- شتاب و عجله در رختخواب

بدون مقدمه رفتن سر رابطه جنسی یکی از عواملی است که کشش طرف شما به رابطه جنسی کاهش می دهد.

اگر شما هم یکی از آن مردهایی هستید که فکر می کنید رابطه جنسی اصلاً نیازی به مقدمه و پیش نوازی ندارد، و می توانید بدون آن سریعاً به سراغ قسمتی بروید که خودتان بیشتر می خواهید، مطمئن باشید که فقط همسرتان را ناراحت خواهید کرد.

پس اگر او هم خیلی در رفتارش با شما خوب نبود، دیگر گلایه نکنید چون این عمل واقعاً برای او رنج آور است.

زنها برای تحریک شدن نیاز به عشق دارند و برای آنها پیش نوازی و مقدمه به همان اندازه عمل اصلی اهمیت دارد.

5- رابطه جنسی بدون رضایت طرفین

رابطه جنسی تجربه ای است که باید با رضایت دو طرف انجام شود. اگر بخواهید همسرتان را مجبور به رابطه جنسی کنید،

وقتی که به هیچ وجه تمایلی به آن ندارد، مطمئن باشید که دیگر هیچ تمایلی به رابطه جنسی با شما پیدا نخواهد کرد. اگر همسرتان خسته است یا حال و حوصله ندارد، به هیچ وجه نباید او را مجبور به اینکار کنید.

6- یکنواختی در شکل و انجام عمل جنسی

تنوع دادن به رفتارهایتان حین رابطه جنسی و اضافه کردن عنصر هیجان به زندگی جنسیتان، آتش آن را همیشه شعله ور نگه می دارد.

نباید به همسرتان بگویید که چون در یک رابطه متعهدانه هستید، از او انتظار دارید که با شما رابطه جنسی داشته باشد. اینکار مسلماً تحریک او را متوقف می کند. چون رابطه جنسی نباید به شکل یک اجبار و وظیفه درآید.

7- نزدیکی طبق برنامه

با ایجاد برنامه برای زندگی جنسی خودتان، همه لذت و هیجان آن را از بین می برید و آن را هم به یکی دیگر از کارهای روزمره تبدیل می کنید. درعوض باید کاری بکنید که همسرتان را به شوق بیاورید حتی با غافلگیری !

8- تماس بدنی فقط موقع نزدیکی

یک نباید دیگر، برای رابطه جنسی این است که فقط زمانی به همسرتان دست بزنید که می خواهید رابطه جنسی داشته باشید.

اگر برای ابراز احساس به همسرتان به خودتان زحمت ندهید، همسرتان خیلی زود رابطه جنسی با شما را کنار خواهد گذاشت.

چون دیگر برای او آشکار خواهد شد که شما او را فقط به خاطر رابطه جنسی می خواهید نه چیز دیگر.

  • ساسان احمدی
  • ۰
  • ۰

کارهایی که تمایل نزدیکی را از مردان می گیرد

زنان بخوانند ! لطفا مردان به کارهایی که تمایل نزدیکی را از زنان می گیرد مراجعه نمایند !

رابطه جنسی یک عمل پویا و دو طرفه می باشد پس هر عملی با عکس العمل طرف مقابل باید مواجه شود تا لذت رابطه کامل گردد و الا مردها می رفتند و با یک عروسک ازدواج می کردند ؟

1- زن هایی که مثل ارباب با غلامشان رفتار می کنند

یعنی زنهایی که حین عمل جنسی از مردشان می خواهند کاری را انجام دهد. مثلاً می گویند، لباسم را آرام دربیار، حالا گردنبندمو دربیار، نه نه نه اینقدر تند، با دستت موهامو نوازش کن، و و و….

بله خیلی از خانم ها هستند که موقع رابطه جنسی چنین رفتاری دارند. در تحقیقاتی که ما انجام دادیم مردها واقعاً از این رفتار متنفر بودند.

البته ابراز احساستان درمورد رابطه جنسی با اینکه مثل یک ارباب به غلامتان دستور بدهید، خیلی فرق می کند.

2- زنهایی که در حین عمل جنسی مثل مرده ، بی تحرک و ساکت هستند

رابطه جنسی یک عمل پویا و دو طرفه می باشد پس باید هر عملی با عکس العمل طرف مقابل مواجه شود تا لذت رابطه کامل شود و الا مردها می رفتند و با یک عروسک ازدواج می کردند ؟

شاید در قدیم عرف به این شکل بوده است اما امروز اصلاً برای هیچ مردی قابل قبول نیست. مردها دوست دارند خانمشان به آنها واکنش دهد. این مهمترین شکایتی بود که در این تحقیقات مردها از خانم هایشان داشتند.

3- زنهای کثیف و بدبو و پرمو

این مسئله بیشتر مربوط به خانم های متاهل است. خیلی از ما اینطور هستیم. بعد از ازدواج چندان به خودمان رسیدگی نمی کنیم.

چند نفر از شما تا به حال این جمله به ذهنتان خطور کرده که “الان دیگر زنش هستم لازم نیست تحت تاثیرش بگذارم.”؟ مطمئن باشید نظر مردها چیز دیگری است.

در این تحقیقات، مردها از زنهایی که خودشان را ول کرده و دیگر رسیدگی های لازم را به خودشان نمی کنند، بدگویی می کردند.

مثلاً اصلاح نکردن بدن، درست نکردن موها، پوشیدن لباسهای زیر پاره، بوی بد دهان، رسیدگی نکردن به ناخن ها و از این قبیل. پس کمی برای خودتان وقت بگذارید و همیشه خودتان را مرتب و سرحال نگه دارید.

4- زنهایی که مداوم از خودشان و بدنشان بدگویی می کنند

بعضی از زنها بقدری عیوبشان را بزرگ می کنند که شوهرشان تازه متوجه می شود ای بابا ! ای دل غافل ! عجب عیبی در زن شان وجود دارد و آنها نمی دانسته اند!

باید یاد بگیرید که جسمتان را دوست داشته باشید. این شوهرتان را خیلی تحریک می کند. آنها از اینکه بخواهید مدام در مورد نواقص و اشکالاتتان غر بزنید خسته می شوند.

5- زنهایی که فقط به وضعیت مادی مرد توجه دارند

میدانم که خیلی از شما ممکن است بگویید که این آخرین چیزی است که به ذهنتان خطور می کند. اما خیلی از زنها هم هستند که فقط به خاطر پول مرد با او همخوابه می شوند.

مردها واقعاً از این رفتار متنفر هستند و مطمئناً حق هم دارند. این خیلی سنگدلانه است.

6- زنهایی که در مورد دوست پسرهای قبلیشان حرف می زنند

این مسئله برای مردها بسیار ناراحت کننده است و آیا می توانید حق را به آنها ندهید؟ خواهشاً تاریخچه روابط خودتان را با مردهای دیگر برای خودتان نگه دارید. اگر شما هم جای او بودید، مطمئناً دوست نداشتید بایستید و او از دوست دخترهایش برایتان تعریف کند.

7- زنهایی که لباس زیر های زیبا نمی پوشند

مردها اصلاً شبیه هم نیستند و سلیقه آنها در لباس زیر هم شبیه به هم نیست. همه چیز به سلیقه مرد شما بستگی دارد.

پس با خود او در این باره صحبت کنید و ببینید او چه دوست دارد. طبق تحقیقات، لباس زیر نقش بسیار مهمی در تحریک مردها دارد.

8- زنهایی که خیلی در بستر حرف می زنند

این مسئله کمی برای من عجیب بود چون اصلاً نمی توانم به ذهنم راه بدهم که ممکن است فکر کنید ، صحبت کردن درمورد پرداخت قبض ها می تواند باعث تحریک همسرتان در تخت شود.

اما خیلی افراد هستند که این رفتار را دارند و خیلی از مردها این را بعنوان یکی از مهمترین رفتارهایی که تحریک جنسی آنها را متوقف می کند، گزارش کرده اند.

9- زنهایی که تظاهر می کنند

مطمئنم همه ما یکی دو بار هم که شده اینکار را انجام داده ایم. دربرخی از مراحل زندگی برای اینکه مردمان فکر نکند اشکالی دارد، نقش بازی کرده ایم.

اما برای او بهتر است که به او حقیقت را بگویید و بگویید که فعلاً حال و حوصله رابطه جنسی ندارید تا اینکه بخواهید برایش تظاهر کنید.

خیلی اوقات زنها آنقدر فکر و خیال در سرشان است که نمی توانند روی آن موضوع تمرکز کنند و حوصله رابطه جنسی ندارند و بنابر تحقیقات اکثر مردها می توانند این مشکل شما را بپذیرند.

پس دفعه بعدی که حوصله رابطه جنسی نداشتید، به جای نقش بازی کردن حقیقت را به همسرتان بگویید.

10- زنهایی که هیچوقت شروع کننده رابطه جنسی نیستند

این رفتار هم از جمله رفتارهایی است که قدیم کاملاً طبیعی بوده است. قدیم این مردها بودند که همیشه باید رابطه جنسی را شروع می کردند و اولین حرکات را انجام می دادند اما در این دنیای جدید، همه چیز فرق کرده است.

مردهای ما دوست دارند  که هر از گاهی هم خانمشان شروع کننده باشد. اینکار برای خیلی از خانم ها سخت است چون از آن اول تصورشان این بوده که نباید خودشان را پایین بکشند و پیشقدم شوند.

اما من این اطمینان را به شما می دهم که بااینکار نه تنها خودتان را کوچک نمی کنید، بلکه همسرتان را هم به ادامه رابطه بیشتر تحریک می کنید.

همانطور که قبلاً گفتیم مردها خیلی با هم تفاوت دارند. این شما هستید که باید روحیات آنها را شناخته و ببینید کدامیک از این خصوصیات شعله تحریک جنسی آنها را خاموش می کند و کدامیک شهوت و هیجان جنسی را در شوهرتان روشن می کند .

در این زمینه با خود او حرف بزنید و از جوابی که ممکن است به شما بدهد اصلاً ناراحت نشوید. فقط سعی کنید که خودتان را اصلاح کرده و برای بهبود رابطه تان بکوشید.

  • ساسان احمدی
  • ۰
  • ۰

مشاوره آنلاین مهکام

مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین : همه به مشاوره نیاز دارند حتی مشاوران !

مشاوره آنلاین خوب Online Counseling

مشاوره آنلاین مهکام با هدف ایجاد بستری مناسب برای دسترسی آسان به خدمات مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی ایجاد شده است. با گسترش اینترنت و تغییرات اساسی در بسیاری از جنبه های خدمات اجتماعی به نظر می رسد که دوران تازه ای برای مشاوره روانشناسی ، به صورت مشاوره اینترنتی ایجاد شده است که امید آن را می توان داشت که روز به روز گسترش بیشتری پیدا نماید.

 

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده آنلاین

وقتی که توی زندگی با همسرتون با بچه هاتون یا پدر و مادر ، خواهر و برادر مشکلی دارید که شما را ناراحت می کنه و خیلی از وقتها یا نمی تونی به شخص دیگری بگی یا اگر که بگی هم ، کاری از دستشون بر نمیاد ! خوب مسلم که به یک مشاور خانواده نیاز داری ! فرقی هم نمی کنه که شما چه پستی و چه مقامی داری ! سطح تحصیلاتت کم یا زیاده ! فقط بدون که تو هم مثل سایر افراد دیگه انسانی و گاهی انسانها به مشاوره خانواده نیاز پیدا می کنند !…

مشاوره خانواده آنلاین در خدمت شماست.

مشاوره ازدواج

مشاوره ازدواج آنلاین

انتخاب همسر مناسب شاید یکی از مهمترین انتخاب های زندگی ما باشه البته نه تنها زندگی ما بلکه زندگی بچه های ما و نسل های بعدی ما رو نیز شامل می شه ! مهم نیست که شما ازدواج اولتونه یا نه برای بار دوم و سوم می خواهید ازدواج کنید . گاهی یک مشاوره خوب پیش از ازدواج می تونه ضامن تمام زندگی آینده خودمون و بچه هامون باشه !

مشاوره ازدواج آنلاین در خدمت شماست.

مشاوره جنسی

مشاوره جنسی آنلاین

بخش عمده ای از مسائل و مشکلات ما بین همسران ناشی از عدم رابطه جنسی مناسب و طبیعی می باشد . وقتی کارکرد جنسی یک زوج دچار مشکل شده باشد و یا فرآیند رابطه جنسی به رضایت طرفین منجر نشود به احتمال زیاد نیاز به یک مشاور جنسی خوب می باش َد تا علت مشکل را شناسایی و در رفع آن کمک کند.

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی آنلاین

درس خواندن و تحصیل علم یکی از راه های موفقیت در زندگی می باشد با توجه به رقابت بسیار سخت برای تصاحب رشته های خوب در دانشگاه های خوب کشور عزیزمان ایران و به طبع آن بدست آوردن موقعیت شغلی مناسب با توجه به رشته تحصیلی استفاده از خدمات تخصصی مشاوران تحصیلی هر روز بیشتر و بیشتر برای بدست آوردن بهترین رشته های تحصیلی احساس می شود.

مشاوره شغلی

مشاوره شغلی آنلاین

مشاوره شغلی همچنان که از اسمش پیداست حول محور شغل افراد جامعه می باشد. به عبارتی برای انتخاب شغل و کار متناسب با توانایی ها و استعداد های فرد و همچنین کمک به سازگاری انسان با حرفه و کارش مشاوره شغلی است که می تواند راهگشا باشد.

توجه :

قبل از هر چیز می توانید به صدها مطلب سایت مهکام که در زمینه های مختلف روانشناسی و مشاوره می باشد مراجعه نمایید در صورتی که مشکل شما برطرف نشد می توانید مشکل خود را به صورت مکتوب به ما ارجاع دهید و دست آخر می توانید از خدمات مشاوره آنلاین مهکام استفاده کنید.

برخی دیگر از سرفصل های مهم مشاوره آنلاین مهکام :

روانشناسی 

خانواده 

همسرداری 

مسائل زناشوی

فرزندپروری

رفتار شناسی کودکان

رفتار با نوجوانان

زنان

مهارت های زندگی

آسیب های اجتماعی و دهها مجموعه مطالب بسیار متنوع دیگر …

  • ساسان احمدی