تور کربلا

تور کربلا هوایی

تور کربلا

تور کربلا هوایی

تور کربلا هوایی

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سوء استفاده جنسی یکی از آسیب های اجتماعی اینترنت

یکی دیگر از خطرات جدی رسانه اینترنت که متوجه کودکان و نوجوانان است. از جمله این خطرات سوء استفاده جنسی از طریق اینترنت است. کودکان و نوجوانان به خصوص در جوامع پیشرفته که استفاده از اینترنت در خانه و مدرسه برای آنان میسر است، خاصه از طریق اتاق‏های چت و گپ‏زنی مورد اغفال و سوء استفاده جنسی قرار می‏ گیرند. در موارد زیادی  اغفال کودکان توسط باندها و تشکیلات برنامه‏ ریزی‏ شده انجام می‏شود که یکی از موارد آن در ایالت «کنتاکی» در آمریکا اتفاق افتاد. در آنجا یک بازرس پلیس موفق شد یک شبکه انتشار عکس های پورنو و سوء استفاده کودکان را متلاشی کند.
بنا بر مطالعاتی که در غرب در این زمینه انجام گرفته است، اغلب نوجوانانی که مورد اغفال و سوء استفاده جنسی واقع می‏شوند، زیر ۱۸ سال سن دارند و در بیشتر موارد تصاویر تحریک‏ کننده‏ای از طریق چت یا تلفن همراه برایشان ارسال، و سپس از آنها برای حضور فیزیکی در محل خاصی دعوت شده و بدین ترتیب فریب خورده و مورد تجاوز جنسی واقع می‏شوند. این مسئله در حال حاضر، به یکی از معضلات جدی در مغرب زمین مبدل شده است؛ چندان که غالب دانشمندان و سیاست‏گزاران به‏ این امر بیش از پیش وقوف و توجه داشته اند و مقالات، کتاب‏ها و همایش‏ های متعددی در ارتباط با آن برگزار کرده اند؛ برای مثال، ده سال پس از تصویب کنوانسیون حقوق کودک توسط سازمان ملل در سال 1989 میلادی؛ یعنی در سال 1999 میلادی گردهمایی جهانی تحت عنوان «کارشناسی برای حمایت کودکان در برابر سوء استفاده جنسی از طریق اینترنت» برگزار گردید که منجر به صدور قطعنامه‏ ای شد که در آن آمده است: «هر چه اینترنت بیشتر توسعه پیدا کند، کودکان بیشتر در معرض محتویات خطرناک آن قرار خواهند گرفت. فعالیت‏های مجرمانه مربوط به فحشای کودکان و پورنوگرافی آنان، که از طریق اینترنت مورد سوءاستفاده واقع می‏شوند، اکنون از مسائل حاد به شمار می‏رود. اگر چه سودمندی‏ های اینترنت از زیان‏های بالقوه آن بیشتر است، به هر حال نباید از شناخت خطرات آن، غافل شد. در صورتی که برای مقابله با این خطرات، اقدامی صورت نگیرد، تهدیدهای سنگین آن بر کودکان باقی خواهد ماند و سبب بازداری از کاربرد صحیح اینترنت در آینده خواهند شد». نکته بسیار مهم آن است که چون اینترنت «جهانی» است، قواعد ناظر به آن نیز باید «بین‏المللی» باشد و مبارزه با مفاسد اینترنت از جمله ترویج فحشای کودکان، همتی جهانی طلب می‏کند و نیازمند یک رویکرد استراتژیک جهانی و منحصر به فرد و نیازمند ضمانت اجرایی بین‏ المللی می باشد.

مهکام : با مراقبت همه جانبه خانواده های ایرانی می شود راه را بر افراد سودجو بست. تا بدینوسیله از فرزندانمان حمایت کرده باشیم.

 
  • ساسان احمدی
  • ۰
  • ۰

 


دانلود کتابهای باربارا دی آنجلیس

کتابهای ناب نوشته شده توسط یکی از مشهورترین و معروفترین مشاوران روانشناسی آمریکا. این کتابهای زیبا می تواند چنان تاثیر عمیقی بر روابط شما با نامزد و یا همسرتان بگذارد که دیگر به هیچ مشاور خانواده ای نیاز نداشته باشید.

mehcom.com
دانلود کتابهای باربارا دی آنجلیس

دانلود کتابهای باربارا دی آنجلیس

 
کلماتی که شما با آنها به این مطلب دسترسی پیدا کرده اید.

باربارا دی آنجلیس pdf – باربارا دی آنجلیس + ازدواج – باربارا دی آنجلیس – باربارا دی آنجلیس رازهایی درباره زنان – باربارا دی آنجلیس دانلود کتاب – باربارا دی آنجلیس رازهایی درباره مردان – باربارا دی آنجلیس اعتماد به نفس – باربارا دی آنجلیس دانلود – کتابهای باربارا دی آنجلیس – اثار باربارا دی انجلیس – اسامی کتابهای باربارا دی انجلیس – دانلود کتابهای باربارا دی آنجلیس برای موبایل – خرید کتابهای باربارا دی آنجلیس – خرید کتاب باربارا دی آنجلیس – دانلود کتاب باربارا دی انجلیس – دانلود کتاب از باربارا دی آنجلیس – کتاب صوتی روانشناسی باربارا دی آنجلیس – فهرست کتابهای باربارا دی آنجلیس – دانلود کتاب های باربارا دی آنجلیس – باربارا دی آنجلیس کتاب ها – رازهایی درباره مردان+باربارا دی آنجلیس – رازهایی درباره زنان باربارا دی آنجلیس صوتی – باربارا دی انجلیس پی دی اف

دانلود ۱۰ کتاب روانشناسی از باربارای دی آنجلیس (۹ کتاب به صورت pdf و یک کتاب به صورت فایل صوتی)
دانلود 10 کتاب از باربارای دی آنجلیس(9 کتاب pdf و یک کتاب صوتی)
دانلود ۱۰ کتاب از باربارای دی آنجلیس(۹ کتاب pdf و یک کتاب صوتی)

فهرست تمام کتاب های باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) در این پکیج :
۱- شش اشتباهی که زنها در رابطه با مردها مرتکب می شوند (به صورت فایل پی دی اف – pdf )
۲- رازهایی درباره مردان آنچه که زنان باید بدانند (فقط به صورت فایل پی دی اف موجود است – pdf )
۳- سوپ جوجه برای تقویت روج همسران (فقط به صورت فایل پی دی اف موجود است – pdf )
۴- رازهایی درباره زنان آنچه که مردان باید بدانند (فقط به صورت فایل پی دی اف موجود است – pdf )
۵- عشق را باید بجویید تا بیابید (فقط به صورت فایل پی دی اف موجود است – pdf )
۶- عشق و شور زندگی (فقط به صورت فایل پی دی اف موجود است – pdf )
۷- کتاب آیا تو آن گمشده من هستی ؟ (فقط به صورت فایل پی دی اف موجود است – pdf )
۸- چطور به اینجا رسیدم (فقط به صورت فایل پی دی اف موجود است – pdf )
۹- لحظه های واقعی (فقط به صورت فایل پی دی اف موجود است – pdf )
۱۰- اعتماد به نفس (فقط فایل صوتی این کتاب موجود است – mp3 )

این مجموعه نفیس از کتابهای باربارا دی آنجلیس را می توانید فقط با قیمت 4000 تومان دانلود کنید. فقط کافی است روی کلید پایین کلیک کنید .


 

حجم فایل :  ۱۲۰ مگابایت

 

 

  • ساسان احمدی